Summa sidvisningar

torsdag 29 september 2011

Två av dagens många fynd!

Idag var jag och köpte en kanonfin stringhylla av en kvinna som såg mig köpa en annan stringhylla på loppis. Hon sa att jag fick köpa hennes med om jag ville. Så jag fick 2 hyllor plus ett hyllplan att ha emellan för 500kr. Kanonskick dessutom. Hon var även så gullig att hon hade tagit fram lite mer saker jag kanske ville köpa. SÅ, det blev en Duett grön för 40kr. Även den i kanonskick!
Åkte sedan vidare på loppis och hittade många fina retrodukar och påslakan. Men detta draperi var nog det bästa! Det heter The Pinewood av Ronald Hansen. Så himla fint. Får se vart jag kan sätta upp det!

6 kommentarer:

  1. Ahhh så fina fynd. Dubbla par string för 500 pix.är bra pris!

    SvaraRadera
  2. Lampan Duett är så snygg, speciellt den gröna. 40 kronor är inte illa det kan man verkligen kalla ett fynd, jag hade slått till direkt.

    SvaraRadera
  3. Duett är så läckra, kan vara bland det snyggaste som tillverkades på 80-talet! ;) Jag har en blå och två orange/gula men de gröna är klart snyggast! Bra fyndat!

    SvaraRadera
  4. Hello there! I just found this old post. I'm in Japan, and am building a cafe-bar here. I'm trying to collect 9 green Ikea Duetts. I currently have 6, and I'm looking for 3 more! I'm just wondering if you might be willing to sell your green Duett to me. Please let me know if you are. I would appreciate it very, very much!

    Kind regards!

    SvaraRadera