Summa sidvisningar

torsdag 15 september 2011

Dagens retrosko fynd

Blev tipsad i helgen om en ny loppis som jag konstigt nog inte kände till. Går förbi där nästan varje vecka.
Hittade en liten vit byrå till Lillys rum för 75kr. Gammal är den och hade fint 60-tals papper i lådorna. Då kunde jag ju inte motstå ;)

Köpte även 2 par jättefina retroskor som skall säljas så småningom och ett par helt oanvända Sköna Marie pumps till mig själv. Alla tre paren för 50kr! Några retro mönster för 1kr st slank med oxå!

5 kommentarer:

  1. Snygga skor. Jag gillar speciellt dom svarta på bilden högst upp. Har du sett att det säljs Dunderklumpentapeter på Tradera just nu. Kanske något till Lillys nya rum :)

    SvaraRadera
  2. Haha, hej Maria! Jag har stenkoll på tapeterna... Minnesanteckning på samtliga auktioner. Jag bara ska ha dem!!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna på att du vinner dom :)

    SvaraRadera
  4. Snygga skor! Nu blir man ju klart nyfiken på vad det är för loppis du hittat... ;)
    Och jag har också sett Dunderklumpen-tapeterna på Tradera, jättesöta! Lycka till med budgivningen!

    SvaraRadera
  5. Trillivippa- Vingens heter återbruksafären och ligger vid Råsunda. Var där idag och hämtade byrån. Hade då turen att de precis hängde ut massor av retrokläder :) Jättefin höstkappa blev det plus mycket mer! Kommer nog bilder snart.

    SvaraRadera