Summa sidvisningar

måndag 19 september 2011

Lager av kläder i torpet



Här kommer några bilder från allt jag har i torpet som köptes i somras. Det är mängder så jag tar lite åt gången och visar bara endel.. Och som ni ser är det en salig röra tyvärr. Det gör ont i hjärtat att allt bara ligger. Men jag ska göra ordning så snart jag hinner. De finaste klänningarna har jag tagit hem så de inte blir fuktskadade. Tyvärr hamnade makens arbetsbyxor främst i bilden! Verkligen inget fint retroplagg det inte!
Dessa tyger gav jag endast 10kr st för. Ibland blir man galet glad!
 Kolla denna! Skosnären från 40-talet skulle jag tippa??!! Köpte på auktion. Utroparen bara skämtade och sa att dessa får man väl inte ens en 10:a för. Jag sa snabbt jo högt. Hade ju väntat i timmar på just dessa.
Burk från en loppis i Bergsjö. Säljaren ångrade sig visst efter att jag köpt den. Höre hur hon ojade sig för en vännina att hon sålt den alldeles för billigt. Synd för henne, tur för mig!
Mer bilder på kläderna kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar