Summa sidvisningar

tisdag 1 mars 2011

Loppis lycka!

Denna underbara kjol och blus hittade jag i lördags på loppis med mamma. Vi dök in för att kolla om det fanns någon Stokke barnstol. Men icke!
Hittade dock kjolen som gjorde lyckan stor. Lappen med märket sitter tom på Rydholms, svenskt märke och stämplat av tullen 1976! Så så fin. MEN, det är storlek 36 och en mil lång så jag kan ju inte ha den och kommer inte att kunna ha den heller efter gravidkilona har försvunnit. Bara att inse att jag inte är en 36:a. Möjligt att jag kanske kan komma ner till en 38 om jag vill anstränga mig ordentligt. Men 40 tycker jag passar mig alldeles upperligt. :)
Blusen är även den för liten så dessa kommer att komma ut på Tradera eller så säljer jag dem på Lisa Larsson på Söder. Jag är glad att bara få titta på dem ett tag. Mera mindre köp gjordes med men överglänses av dessa 2 fynd. Imorogn blir det 2 loppisar med förhoppning om fynd. Har bilen inlämnad på verkstad så något annat måste göra min dag. Lilly gör förstås min dag varje dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar