Summa sidvisningar

onsdag 15 juni 2011

Fyndat på Röda Korset

Lilly och jag tog en tur till Röda korset idag för jag misstänkte att de kanske reade innan sommaren och mycket riktigt. Halva priset på allt!!!!! Hittade först en retro pricki klänning för 17,50. Retro lakan och örngott, sammanlagt 17kr! Sen kom det in en dam som hade en påse med en prickig 60-tals väska i. Jag frågade rask om de skulle lägga ut sakerna och det skulle de. Så jag bad dem prismärka och hålla den till mig. 15kr fick jag ge för den fantastiskt fina väska. Och 10 för den andra oranga som hon även lämnade.
Jag gick runt och kollade lite mer när en annan som jobbade där kom med en fantastisk retroklänning i svart. Frågade genast om hon skulle hänga ut och vad den kostade. 25kr!!! Den är ju helt hysteriskt galen och fin!!
Slog till på den med och hittade sedan några 60-tals örhängen och broscher för 25kr.
Så kul när man hittar nåt man inte förväntar sig!!

2 kommentarer:

  1. Prickiga väskan är helt underbar och till vilket fyndpris!

    SvaraRadera
  2. Härligt när man kan fynda så !

    SvaraRadera