Summa sidvisningar

söndag 15 maj 2011

Garage loppis

Har inte alls haft tid att göra några inlägg här. Har dock hittat massor men får återkomma till det sedan. Nu håller jag och mamma på att prismärka och fixa för vår egen garageloppis. Återkommer på fredag om jag hinner om hur det ser ut :) Det är otroligt mycket saker. Gammalt och nytt. Retrokläder och nya. Säg det som ej kommer att finnas :) Om man är intresserad så gär det av stampeln i Märsta på Ljungvägen. Vid Preem macken. Kommer vara skyltat. Fredag 12-18, lör 10-17 och sön 11-16. Hoppas på finväder och bra försäljning för mamma vill inte att det blir något kvar. Jag har haft alla mina saker där alldeles för många år.
Jag satte upp posters om loppisen i Märsta nu i torsdags. Det lustiga är att kl 12 i fredags parkerade en bil med en karl som tagit fel på datumet. Även en kvinna på cykel som precis sett skylten på Ica kom. Var ju inte på långa vägar klart men de fick komma in i röran och vi sålde för 300kr :)
Så kom förbi den som har tid nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar