Summa sidvisningar

torsdag 10 mars 2011

Galen grej!

Ja igår gjorde jag verkligen en helt galen grej. Satt och kollade på Tradera och då såg jag en annons med en vindsröjning och man fick köpa allt för 30kr om man hämtade det på Östermalm. Stog att det var leksaker, smycken, klockor, böcker mm. Så jag slog till och åkte och hämtade det. Helt galet. Hela bakluckan full och halva baksätet. Visade sig innehålla märkesklockor, Snö och Pilgrimsmycken, Tempurkudde, dockor, ny Fred Perry väska m.m. Och då har jag inte ens gått igenom allt. Visst bra att köpa frpn Östermalm, haha.
Så mina 30kr kommer nog omvandlas till en hel del på Tradera. Även massor jag kommer att behålla.
Många böcker hivar jag på en gång och spelen var på franska och kanske inte så roliga. Somliga kastas och några går till loppis. Jag glömde tom ett stort vinställ på gatan i stressen över att jag var dubbelparkerad. Haha!
Åter kommer med bilder på lite av fynden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar