Summa sidvisningar

fredag 25 februari 2011

Röda korsets loppis

Idag åkte Lilly och jag till mormor och morfar. Lilly sov när vi kom fram så jag lämnade henne hos mamma och stack iväg till Röda korsets loppis. Hittade några fynd. Gamla banksparbössor, örngott, knappar, snedslå, resårband och fotoalbum i rosa med sidor där man klistrar. Han som tog betalt räknade nog inte så bra för jag fick betala 90kr, men jag skulle eg ha betalat 120kr. Sen när jag skulle gå ut hittade jag en jätterolig klänning och en gammal neglige som min mormor hade liknande när jag var liten. Förstod att mamma skulle utbrista "vad har du köpt" när hon såg klänningen och negligen. Skall naturligtvis inte behålla dem utan kommer att lägga ut dem på Tradera. Även sparbössorna skall säljas där. Fotoalbumen skall jag spara till Lillys framtida teckningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar